joi, 4 aprilie 2013

LOTD: In the mood for blood


Hello ladies, nu va speriati din cauza titlului, dar atunci cand a trebuit sa denumesc postarea chiar nu stiam ce nume sa ii pun asa ca profitand de faptul ca a fost primul machiaj care l-am facut de la externarea mea de dupa operatie, m-am gandit sa ma folosesc de aceasta legatura, mai ales ca l-am facut ca trebuia sa ies din casa la doctor ca sa vad cum arata taietura mea.

Deci sper ca o sa va placa si ca o sa fiti intelegatoare cu o persoana care nu se mai machiase de cam 2 saptamani :-)








Stiu ca trebuia sa folosesc si un maro inchis in pliul pleoapei si un rosu sub linia inferiara a genelor ca sa iasa cum trebuie, dar daca faceam asta iesea a machiaj de seara nu a machiaj de zi cu zi. Dar puteti voi sa faceti asta :-)

Orice sugetie sau rugaminte este bine venita!

Pupici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu