duminică, 7 aprilie 2013

Review Beauty UK palette - Earth Child


Hello. Adica un review la:

Deci:
-l-am luat de pe makeucenter.ro la pretul de 19 Lei
-dupa cum se poate observa, paleta se poate incadra la categoria de palete neutre
-am luat-o deoarece am vazut mai demult un review la ea la Alexandra si mi-a placut mult cum a prezentat-o :-)
-imi place ca marea majoritate a culorilor sunt chiar foarte pigmentate (inafara de cele 2 nuante deschise)
-am incercat-o de cateva ori si culorile se blenduiesc chiar usor intre ele sau cu alte culori
-nici o urma de fall out
-nuantele de sus au un finish usor metalizat in timp ce nuantele de jos au un finish usor mat
Iar acum swatchuri (fara primer, si doar odata swatchuite):

Iar la final:
Nota mea:9.
Daca o recomand: da; mi se pare ideala de luat in calatorii , este mica, are culori cu care poti sa te joci o groaza si cel mai important este raportul pret calitate :-)

Pupici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu