marți, 2 aprilie 2013

Review Sleek Blush by 3




     Hello. Today, la fel cum arata si imaginile de mai sus, vreau sa vorbim putin despre noua super cool inventie de la Sleek, bluh by 3. Eu mi-am comandat nuanta cea mai deschisa, Lace. 
      Sincera sa fiu, ma asteptam sa aiba macar o nuanta de roz, nu atat de multe de piersica-portcaliu. (dar e ok si asa).
      Dupa cum se poate observa si in swatchuri, el este foarte pigmentat. Pe langa asta, imi mai place ca nu este prafos si ca este buildable pe ten.
       Fiecare blush are aceeasi cantitate ca a unui blush normal Sleek, imi pare rau ca nu am avut la indemana un blush Sleek ca sa va arat acest lucru. Eu nu am avut probleme cu carcasa lui, si nu am auzit pe nimeni care sa se planga de asa ceva.
      Din punctul meu de vedere, Sleek Blush by 3 ofera cam aceeasi culoare, in 3 tonuri (una mata, una usor sidefata si una cu o nuanta mai inchisa decat restul 2). Cel putin in cazul Lace.
       Nu imi place faptul ca tot blushul este axat pe aceeasi culoare, nu prea il face usor de aruncat in portfard atunci cand te grabesti.
      
Deci:
Nota mea:8.
Daca il recomand: doar pentru adevaratele makeup addicts, care sunt curioase in legatura cu el. E adevarat ca la banii pe care ii dai pe el (55 Lei parca) obtii 3 blushuri, dar toate trei sunt aproape asemanatoare in acest caz. (din ce am vazut totusi, la alte nuante, parca diferenta dintre cele 3 nuante este mai mare).
Pupici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu