joi, 28 martie 2013

Review Flormar Beauty Set


Adica un review la:


Dupa cum se poate observa, ea are 12 nuante de fard de ochi, 2 nuante de blush, 2 nuante de concelear, si o nuanta de pudra. Pe langa toate acestea, mai vine si cu o pensula mai groasa pentru pudra.

Deoarece sunt super incantata de aceasta trusa, este trusa pe care o iau cu mine dimineata cand merg in baie si ma aranjez pentru servici, m-am hotarat sa v-o arat si voua in detaliu. Sa fiu sincera, ma asteptam ca din punct de vedere calitativ sa nu fie nici macar de nota 7 (dar mi-a depasit asteptarile). Mai intai va las cu swatchuri (facute fara baza de machiaj) si dupa comentam calitatile ei. :-)

nuantele de fard de ochi



nuantele de blush
 

concelearul
 Deci:
-cum am spus, mi-a intrecut asteptarile!!!
-la fardurile de ochi: imi place mult textura lor (usor cremoasa), sunt foarte pigmentate, nu te trezesti cu fall out, se blenduiesc foarte usor, unele au sclipici, altele nu au sclipici, merge atat pentru un machiaj de zi cat si pentru un machiaj de seara, si nu in ultimul rand, rezista foarte mult timp
-blushul: amnele culori sunt sidefate; rozul contine putin mai multe urme de sclipici; dar luate separat sau folosite impreuna, merg de minune atat pentru un look de seara cat si pentru unul de zi; ambele culori sunt buildable; rezista timp indelungat; singurul dezavantaj e ca au o textura cam prafoasa si ca o sa fie cam murdara paleta dupa ce le folosesti.
-concelearul: imi place ca au 2 nuante, una foarte deschisa, chiar exagerat de deschisa, si una inchisa. Din cauza ca eu mai intai aplic concelearul si dupa, fondul de ten, pot sa zic ca ambele nuante sunt potrivite pentru mine; nuanta cea mai deschisa poate fi comparata cu baza de machiaj alba de la NYX :-). Dar per total, isi fac treaba, adica acopera cearcanele si ilumineaza putin zona ochilor, dar acum sa nu va asteptati sa acopere cearcanele in proportie de 100%, un procent de 70% max cred ca este realist :-)
-iar pudra este exact nuanta mea! eu o folosesc cu pensula mea de pudra (de la ELF Essentials) si pot sa zic ca seteaza fondul de ten si concelearul chiar bine.
De cand o am, pot sa zic ca portfardul meu cu cosmetice, cu care merg dimineata in baie sa ma machiez, a devenit mult mai usor datorita ei. Nu mai sunt nevoita sa imi car dupa mine toate lucrurile care se regasesc si in trusa. Chiiiiiiiiiiiiaaaar!!!! Deci, din partea mea, trusa asta primeste o salba de bile negre deoarece nu contine si creion negru, un rimel, un fond de ten, un bronzer si un creion pentru sprancene :-))) Cred ca daca le-ar contine si pe asta, ar fi trusa perfecta pentru every working girl care se trezeste dis de dimineata ca sa se aranjeze si sa fuga spre serviciul ei :-)
Nota mea:9,9.
Daca o recomand: indubitabil!!

Later edit: am vazut-o la standurile Flormar si costa 70 de Lei! :-)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu