duminică, 1 decembrie 2013

Bestautovest






Hello,

Astazi vom vorbi putin despre alt subiect, fata de cele cu care v-am obisnuit dar care este si el necesar.
Ei bine, de ceva timp am descoperit site-ul online http://www.bestautovest.ro/ care are o multitudine de produse/accesorii pentru masinuta noastra personala si nu numai.
Eu imi doresc de ceva timp, sa testez acest aspirator auto care ma va ajuta sa scap rapid de mizeria facuta de copil, dupa ce rontaie ceva sau pur si simplu voi scapa mai repede si fara sa ajung acasa, de scrum-ul de la tigara, care din pacate, de cele mai multe ori se ''aseaza pe bancheta din spate.


Insa am decis sa fac un review video acestui spray pentru aer conditionat http://www.bestautovest.ro/spray-aer-conditionat.html
Consider ca este foarte important pentru sanatatea noastra, a tuturor.

In alta ordine de idei imi fac cu ochiul multe alte accesorii dragalase din colectia speciala pentru doamne si domnisoare, precum acest set frumos de capace roz cu alb, minunate si cred ca s-ar potrivi pefect la masinuta mea alba.\

Mi-ar mai fi, de foarte mare folos si un covoras mare pentru porbagaj, care este mult mai usor de intretinut fata de alte lucruri, cearceaf, prelata etc.

Imi place tare mult magazinul si merge foarte usor site-ul http://bestautovest.ro , fapt pentru care nu ma mai pot opri din navigat aproape toate paginile existente, fapt care ma face sa imi doresc mult mai multe produse, fata de cat imi permit dar consider ca toate trebuiesc facute/cumparate la timpul lor si sper ca nu mai este mult pana atunci.
Sunt tare curioasa care ar produsul sau produsele pe care ati vrea sa incercati sau sa va bucurati de pe site-ul celor de la  bestautovest.
Ce parere aveti despre alegerea mea?
Care ar fi produsul pe care l-ai alege pentru un review?
Pe curand!

Pupici!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu