miercuri, 6 martie 2013

Review NYX cream blush - nuanta Natural 02

Review NYX cream blush - nuanta Natural 02

Adica un review la:



Este primul meu blush crema si l-am achizitionat deoarece verisoara mea (noul meu dracusor in materie de cosmetice) a reusit sa ma convinga ca daca folosesti doar BB-urile, se vede si mai natural pe ten sa folosesti un fard de obraz crema. Si culmea e ca a avut dreptate! :-)
Revenind, eu am nuanta Natural 02 si pe tenul meu se vede perfect. Iar o poza cu swatch este:

Imi place mult culoarea, este exact o nuanta naturala, care, indiferent ca o aplici mai din belsug sau chiar cu zgarcenie, se vede natural pe ten. Nu contine nici o urma de sclipici si partea cea mai frumoasa este ca miroase a bomboane.
Ieri am aflat si de o tehnica chiar usoara de aplicat blushul crema sau iluminatorul crema (as usual, de la emilynoel83). Ea isi aplica orice produs crema cu o pensula stipple cu perii mici, nu o pensula normala stipple. Intrati pe canalul ei pe You Tube si are acolo si un videoclip cu demonstratia respectiva. De cand i-am vazut videoclipul, tot caut si eu o pensula stipple mica dar nu gasesc, deci daca vedeti voi asa ceva sa ma anuntati si pe mine (emilynoel83 o avea de la ELF).
Revenind la blushul nostru crema, imi place ca rezista chiar foarte bine, indiferent  ca este aplicat pe un fond de ten fixat cu pudra sau pe un BB crem sau direct pe tenul gol, rezista extraordinar de bine. Mai are o bila alba si din cauza ca este buildable.
In legatura cu ambalajul pot sa zic ca imi place si el deoarece se aseamana cu cel de la blushul MAC, atat ca format si culoare, cat si ca dimensiune.


Deci:
Nota mea:9,5 (nu are 10 deoarece inca nu mi-am cumparat o pensula stipple mica)
Daca il recomand: daaaa!! In special nuanta asta, face toti banii (PS: m-a costa 28 de Lei si l-am luat de pe makeupcenter.ro)

Pupici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu