duminică, 8 decembrie 2013

Cadoul ideal pentru Craciun!

A-nceput de ieri să cadă. 
Câte-un fulg, acum a stat, 

Dar totodata, s-a deschis sezonul sarbatorilor de iarna si implicit a cadourilor.
Stau si ma intreb, oare ce sa iau oamenilor dragi mie si inca nu am gasit un raspuns concret, insa am putut sa imi fac cateva idei.
Drept urmare, barbatilor din viata mea as vrea sa le iau ceva simbolic gandindu-ma ca probabil s-au saturat sa primeasca seturi de ingrijire, parfumuri, ceasuri, haine etc. si ar fi foarte frumos ca din partea mea sa primeasca un obiect de care sa isi aminteasca in timp, cu drag.
Pentru iubit mi-ar place sa iau ceva similar acestor butoni apple, pe care sunt convinsa ca i-ar ador, iar laturi de acesti butoni, cred ca se potriveste si ceva spiritual precum aceasta iconita din argint ce are alaturi o carte de rugaciuni.



Ar fi un cadou potrivit si sunt sigura ca i-ar place, insa ramane de vazut care va fi cadoul  asupra caruia ma voi opri.
La tati o sa fie cu siguranta o adevarata provocare, pentru ca el este o fire mai dificila, oricum as vrea sa ma axez pe ceva de colectie sau ceva deosebit.
Mamei ii voi lua cu siguranta bijuterii. De ce? Pentru ca este femeie si adora bijuteriile, iar cele alese de mine au devenit preferatele mamei pe termee lungi din viata si sunt perioade intregi cand nu se mai satura sa le poarte.

Cel mai potrivit, consider ca este acest set  de bijuterii din argint...neaparat argint pentru ca mami are din pacate o piele extrem de sendibila si nu prea as vrea sa ii apara diferite bubite pe piele
M-am oprit asupra acestui set format din cercei, colier, inel si pandantiv cu lant.


Sunt siguraaaa ca nu va fi  dezamagita si imi va multumii pentru acest set, o lunga perioada de timp.
Eu nu stiu exact ce imi doresc insa daca vreti sa imi faceti o surpriza placuta, puteti cauta cadoul potrimit in magazinul virtual borealy.ro.
Daca inca nu te-ai decis ce anume vrei sa le iei celor dragi, eu te sfatuiesc sa vezi oferta pe Borealy.ro

Pe curand!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu