marți, 5 februarie 2013

Review fond de ten Bodyography


Hello. Today ne "ocupam" de fondul de ten de la Bodyography, adica de :

Eu am nuanta 130. Se gaseste pe siteul makeupcenter.ro la pretul de 79 Lei (eu l-am primit de la My Dear Cousin).

Deci:
-recipient de 30 ml
-ofera un finish natural in principiu dar tinand cont ca eu am pielea foarte uscata in perioada asta eu il folosesc cu o baza aplicata inainte ; fac asta si din cauza ca are o consistenta putin, foarte putin, mai solida fata de celelalte fonduri de ten cu care m-am obisnuit eu
-are o acoperire chiar mare
-este buildable
-rezista chiar mult pe ten, indiferent de conditiile atmosferice
-rezista chiar foarte bine la transfer (haine, telefon etc)

Iar in poza de mai jos se poate vedea celebrul test de acoperire cu creionul meu negru de ochi:



Este adevarat, nu este hidratant.

In rest, are numai bile albe din partea mea.

Deci:
Nota mea: 9.
Daca il recomand: da, chiar daca costa cam mult, il recomand deoarece acopera chiar foarte bine si rezista incredibil de bine cand afara ninge sau ploua.

Pupici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu