marți, 12 februarie 2013

Review Sleek Sparkle Palette

Buna dimineata. Astazi vreau sa va prezint o trusa care nu ar trebui sa ne lipseasca niciodata in preajma sarbatorilor sau a petrecerilor.

Adica, un review la:





Iar acum swatchuri (facute fara primer, la lumina naturala):





Deci:
-ca de obicei, culori pigmentate
-acum avem parte de ceva fall out deoarece (cred eu) consistenta fardurile este mai "pietroasa" putin din cauza sclipiciului, si din propria noastra experienta am invatat ca unde avem sclipici in fard avem un fard cu o consistenta mai "pietroasa"
-culorile se blenduiesc frumos
-daca nu punem si o baza de machiaj ele tind sa nu reziste ca celelalte farduri Sleek
-iar partea cea mai frumosa este ca trusa are o gama variata de culori si ca merge combinata in foarte multe variante

Nota mea:9,5 (in realitate i-as fi dat 8,5 dar i-am data atata deoareec este singura trusa pe care o stiu eu creata special pentru ocazii festive)
Daca o recomand:da!!!


Pupici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu