vineri, 22 martie 2013

Review Too Faced Shadow Bon Bons


Hello. Deoarece am ramas putin cam in urma cu review-urile, astazi vreau sa va prezint o trusa de makeup care am crezut ca o sa fie in top 3 al meu de favorites dar se pare ca nu a fost sa fie. Este vorba de trusa de makeup de la Too Faced "Shadow Bon Bons".


 
Dupa cum se poate observa, ea contine un primer in varianta mini nuanta Candellight:

 
Un rimel LashGasm in varianta full size:
 
 
Si 16 farduri de ochi superbe:


Pe langa cele de mai sus, ea vine si cu un pliant in care iti prezinta ce produse contine si iti prezinta si cateva modalitati de a folosii produsele respective:

Iar acum Swatchuri:
primul rand, de sus in jos

al doilea rand


al treilea rand

 
Toate swatchurile au fost facute fara primer, fara blitz.

Deci:
-foarte pigmentate, muuult mai pigmentate ca Sleek-ul
-unele culori sunt mate,altele sunt sidefate
-este o paleta de farduri de ochi care te poate ajuta enorm atat in machiaje de zi, cat si in machiaje de seara
-foarte putin fall out la aplicare (doar la culoarea Nude Beach)
-as fi vrut ca Licorice Latte sa contina mai mult sclipici in el, dar asta e :-)
-partea cea mai misto este ca ele chiar miros a bomboane :-)
-din cauza formei, a modului in care se prezinta, o face cam greu de lua in calatorii, dar tocmai din cauza asta cred ca este genul de paleta pe care o lasi acasa si te rasfati cu ea intr-o zi in care ai chef sa incerci "fancy" :-)

Nota mea: 8.5
Daca o recomand : da! :-) Practic, orice persoana noua intr-ale machiajului, poate sa isi cumpere paleta asta si nu ar mai avea nevoie de nici o culoare :-)

Dar, din pacate, pentru cele care sunt addicted cu makeup-ul nu prea o recomand, deoarece culorile din ea se pot regasi si in paletele de la Sleek de exemplu, si din ce stiu eu, e mai ieftin sa ai 5 palete de la Sleek decat aceasta trusa.

Iar ca o ultima parere in legatura cu Bon Bons, cred ca din cauza ambalajului care o face greu de pus chiar si in portfard atunci cand ma aranjez dimineata in baie, nu a intrat in top 3 al meu de favorites.

V-am pupat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu