duminică, 24 martie 2013

Review NYX Studio Perfect Primer


Adica un review la:

       Deci, imi place muuuuuuult!!!! Are 30 ml si oricum sunt sigura ca o sa imi ajunga o groaza de timp, deoarece am observat ca trebuie sa pui foarte putin, dar foarte putin din el, si dupa il intinzi pe toata fata.          
        Deci chiar daca pui foarte putin din el, isi face treaba foarte foarte bine! So, I'm in love with it!! :-)
        L-am luat de pe makeupcenter.ro la pretul de 55 Lei.
      Eu am nunata Clear, care este pentru a acoperi liniile fine si porii dilatati si pentru a diminua ridurile adanci, dar nu va speriati, eu l-am luat in mod special pentru pori, ca am unele fonduri de ten care au tendinta de a-mi marii exagerat de mult porii :-) 
       Nu miroase a flori sau a bomboane si este perfect pentru orice fond de ten (am incercat si cu fondurile de ten hidratante si nu am avut probleme cu el).
      In comparatie cu alte primere incercate de mine, imi place la el faptul ca atunci dupa ce il aplici pe fata nu mai trebuie sa mai stai cel putin un minut inainte sa aplici si fondul de ten, poti sa aplici imediat fondul de ten fara sa iti faci probleme ca aplicarea fondului de ten ar fi neuniforma sau s-ar lasa cu "scame".

Deci:
Nota mea: 10
Daca il recomand: da!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu